27 sierpnia 2014

W domu pod lasem zabawa trwa w najlepsze. Do kąpieli trzeba zagonić czwórkę dzieci, oczywiście żadne nie chce iść, zwłaszcza jako pierwsze. Po licznych negocjacjach M-ka oświadcza, że chce być druga. Nadchodzi kolej M-ki, M-ka oczywiście zaczyna wdawać się w dyskusję, po czym wybucha płaczem:
- Ale ja chciałam być druga!!!!
Katie: Ale jesteś, M-ko druga, teraz Twoja kolej.
- yyy, bo ja chciałam być ostatnia!
W końcu M-ka idzie do łazienki i się kąpie. Nadchodzi czas spania.
Katie: M-ko, przed pójściem spać, zrób siusiu.
M-ka: Ale ja nie chcę.
Katie: Ale przed snem zawsze chce się siusiu.
M-ka: No ale mi się nie chce.
Katie: A może spróbuj, dobrze?
M-ka idzie do łazienki, po chwili wychodzi z płaczem.
Katie: M-ko, co się stało, dlaczego płaczesz?
M-ka: Bo ja nigdy nie mam racji! Ja też chcę mieć rację!
Katie: Ale M-ko, przecież Ty bardzo często masz rację.
M-ka: Tak, ale nigdy nie mam racji, jeśli chodzi o siusianie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz