6 lipca 2013

Mych nominowała Szaleństwa Panny M-ki do Liebster Award. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie :)
A ja odpowiem na zadane przez Mych pytania.

1. Róż i koronki, czy mała chłopczyca?

Nawet w różowych koronkach chłopczyca ;)

2. Ulubiona bajka (TV i książkowa)

Z książek ostatnio na tapecie "Przygody Koziołka Matołka" z TV "Ralph Demolka". Niezmiennie "My Little Pony"

3. Najbardziej zaskakująca umiejętność (każdej) córki?

Branie taty pod włos ;)

4. Najfajniejsza miejscówka na wyjazd z dzieckiem?

Wieś.

5. Nieodżałowany błąd wychowawczy?

Jak na razie wyciągnęłam wnioski i odżałowałam wszystkie.

6. Gdyby tylko od Ciebie zależało, kim (każda) córka powinna zostać w przyszłości?

Pewną siebie i świadomą swojej wartości kobietą.

7. Na co nie pozwalasz?

Na trzymanie nóg na stole, jedzenie kolacji w łóżku, męczenie kota i podjadanie mu karmy ;)

8. Najwięcej czasu moje dziecko spędza na...?

Gadaniu ;)

9. Ulubione zwierzątko córki?

Koń. W porywach czułości kot ;)

10. Czego Twoja córka się boi?

Ciemności.

11. Najbardziej kocham w mojej córce...?

To, że jest M-ką :)

8 komentarzy:

  1. Przy siódmym poczułam sentyment... a to oznacza, że trochę już czasu nam się we wspólny przemieszało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a na czym polega branie taty pod włos? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to umiejętność każdej córki. zapisana genetycznie. ten skill się po prostu ma ;)wiem cos o tym, jak na córeczkę tatusia przystało ;)

      Usuń
    2. OK, ale na czym polega? :P

      Usuń
    3. niestety jest to skill, o którym nie dość, że nie można mówić, to nie da się opowiedzieć ;)

      Usuń
  3. Dziękujemy za odpowiedzi. M-ka jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń